Štítky

úterý 19. listopadu 2013

Alawar - Zbloudilé duše- ukradené vzpomínky

Tak máme tu první "let's play" !

Měla jsem trochu problém s mikrofonem tudíž je to bez mých "chytrých komentářů" , ale nevadí příště už bude vše 100% .

Co se týče hry musím uznat, že měla klasický (jak já říkám) "alawar děj" . Nezklamala, ale jak to tak bývá ani nenadchla. Hra je krátká, né nějak extra napínavá, není u ní český dabing, ale alespoň titulky odvedly skvělou práci.

Pro příležitostného hráče alawar to bude super zážitek, ale pro častého hráče (jako jsem třeba já) nic moc. Obtížnost normální, ke konci už jsem měla problém (možná zapříčeněno také tím že hra mě už nebavila) neklikat na nápovědu. Doufám že tento let's play někomu udělá radost či pomůže ve hře!

Mrkněte a udělejte si názor každý z vás sám !

TINA


 Zde odkaz na videa a můj kanál !



_____________________________________________________________________

Alawar - Stray Souls Stolen Memories

I had a little problem with the microphone so it's not my "smart comments " , but never mind next time everything will be 100 %.

As for the game I have to admit, that was classic ( what I call ) " Alawar plot " . Disappointed , but as it is not impressed . The game is short , not some extra exciting , is not in the Czech dubbing, subtitles but at least did a great job.


For casual players Alawar it will be great experience , but for frequent players ( like me ) not much. Difficulty normal , towards the end I had a problem (maybe make also the game that I did not enjoy it ) do not click on Help. I hope that this year 's play to make someone happy or help you in the game!Take a look and make up your mind each of you alone!


TINA

  

Žádné komentáře:

Okomentovat